تعبانه


بسم الله الرحمن الرحيم
انا تعبانه ومضايقه واعصابي هتنفجر ومخنوقه 
وعندي زفت داتا بكره والالعن ان عندي الاستاك والكيو مش فتحتهم
والساعه 12 يعني فاضل 10 ساعات اغلبهم 6نوم
وغير كده ان عندي صداع هيفرتك دماغي وقلق
وزعلانه من اصحابي وحصلي موقف بايخ ومش 
مرتاحه نفسيا وقاعده باعيط وهنفجر 
ومحدش يسالني ازاي انتي وصلتي للحاله ديه

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

8 التعليقات:

mo5tar يقول...

هو كان عندانا النهارده كان عندى

داتا

وياااه على بساطة الامتحان مقولكيش

ربناااااااا يستر

معانا ومعاكى

يااااااااااارب

Mohamed Hamada يقول...

ايه يا شيماء دا طيب وعيشه ليه بقي انت المفروض في اليوم دا كنت موتي اي حد ودخلت السجن واهيه الفرصه جاتلك لحد عندك اقتلي الراجل بتاع الاحتمالات ومصر وكليه حاسبات لن تنسي لكي هذا الجميل
وهبقي ازورك بعيش وحلاوه
سلاااااااااااااااااام

سمكه واحده يقول...

ينهار ابيض كل ده
يارب تكوني طلعتي من الحاله دي
معلش اتأخرت عليكي وان شاء الله تكوني دلوقت تمام
هه
طمنينيا
معلش علي تأخيري يا جميل
ربنا يصلحلك الاحوال يارب
تحياتي

Teawater يقول...

mo5tar
ياااااااااااارب معانا جميعا مشرفني يا مختار بطلتك

Teawater يقول...

hamaki
ماشي يا محمد بس هاقلهم انك انتا الي حرضتني

اومال لو قريت الموضوع الي قبله كنت عملت ايه
وقلت ايه
يا ابني احنا ولدنا من اجل ان نعاني

Teawater يقول...

رابطه
ان شاء الله بس يا ترى هو لسه موجود ولا خلص؟؟

Teawater يقول...

سمكه
اعمل ايه بس يا سمكتي نصيييييييب

Teawater يقول...

سمكه
اعمل ايه بس يا سمكتي نصيييييييب ادعيلي