أرتديت معطفي وخرجت من حجرتي..................لكني سأعود حتماً


نظرا لأحداث كتيرة متشابكه مريت بيها الفترة الاخيرة قررت قرار هو اني اخد هدنه كده شويه اعالج فيها الي مشاكل الي حواليا ونظرا

ايضا تني شعرت بان حياتي اظلمت قليلاً فقررت ان ابعد لفترة اقعد فيها مع نفسي

واظبط نفسي نفسياً ودراسياً واهتم بمدونتي الجديده Photoshop World الي عملتها عشان اتعلم فيها انا وزمايلي وكل عشاق

الفوتوشوب مهارات ودروس جديده للفوتوشوب يعني كمان قلت اخلص قصتي الي بكتبها والي هتبقى مفاجأه ان شاء الله وهاحاول استفيد

بالنقد الجميل الي اكتسبته من نشري لقصتي السابقه يارب غبتي متطولش لأني لما باغيب ده معناه حاجه من الاتنين ياما مشغوله يا ما

حزينه وانا بصراحه حاليا الاتنين ادعولي يعدي الميد تيرم ع خير وتعدي الظروف الي بمر بيها ديه كغمامه سريعه عشان ارجع تاني اقف

بعد ترتيب حساباتي وبجد هتوحشوني وزعلانه اوي اني مضطرة اغيب هتوحشني كيارا ومها واحسان بك وشفقه هانم وبرنسييس

بيري وقلم رصاص وسمايلي روز و بيج دريم واي حد حاسباتي هيوحشني و محمد غاليه بتاجه الجميل الي مش هانساه ودكتور عمرو فاروق ودكنورة ناعومي وسلسبيل وقديس الحب "رومنسي"و مامتي شموسه"شمس النهار و ........وكل الناس الي سابوا عندي

ع الاقل تعليق ولو حتى زاروني ولو لمرة وكل عالم التدوين وبوستاتي ومدونتي

هتوحشوني

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

26 التعليقات:

blue-wave يقول...

هاتوحشينا
ماتغيبيش كتير بقى

اقصوصه يقول...

وانتي بعد بتوحشينا اكثر:)

وبانتظار عودتك لنا

والله يوفقج يا رب ويبعد عنج الهموم

وانش الله تنجحين وتعدي السنه على خير:)

وردشان smilyrose يقول...

حبيبتى الغالية ارجو الا تطول

فترة غيابك من منا لا يحتاج لملمة شتات

نفسه ولكن لا تاخذى الكثير من الوقت

فى ذلك عودى لأحبائك سريعا

وسوف تمر تلك السحابة سريعا وتعودين

الينا وعلى فكرة انا مشتركة معاكى

فى مدونة الفتوشوب باذن الله

ارجعى سريعا

حبيبتك تنتظر

smilyrose

روح الحب الصادق

mohamed ghalia يقول...

والله هتوحشينا قوى
وياريت ترتبى أوراقكك وترجعلنا بسرعة
تحياتى أختى العزيزة
دمتى فى أمان الله وحفظه

fOsDö2ä يقول...

معطف ايه فـ عز الحر ده ... ؟؟!! D:
مستنيينك تاني يا شوشو ...
( شوشو برضو P: )
و مبروك على مدونة الفوتوشوب ...
هتابعها إن شاء الله يعني من غير كلام ...
مـ تغيبيش كتير بقى ...
و بعدين إمتحانات ايه ... ؟؟!!
إحنا وش ذلك ... D:

ربنا معاكي و معانا كلنا بقى ... :(

Kiara يقول...

منوره الدنيا

سندس وأمل يقول...

يااااااااااااااااااااااااااسكره

أول لما ندخل كده نلاقى كده

مش مهم المهم إيميلك إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

kmt يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شيماء ( tea water) اعتقد
سعيدة بمروك علي المدونة
ومش لانك واخدة اجازة
عموما ربنا يوفقك في اختباراتك
وما تغبيش كتير
يادوب ع ما اخد جولةفي المدونه علي ما ترجعي .

تحياتي
الي اللقاء

مـجـنـووون يقول...

يعني انا ارجع انتي تهربي ؟

وبعدين لو عندك مشاكل شركينا فيها يمكن نساعدك بس يا ريت تكون بعيده عن الفلوس اصلي بخيل قوي هههههههههه

ايوه اضحكي كده وكل حاجه ان شاء الله تنحل

وترجعي بالسلامه أن شاء الله

تقبلي مروري سيدتي
مجنووون

maha zein يقول...

راحة فين
راحة فين
لئه لئه لئه

اوعي تكوني راحة تتفسحي ومش عوزة تقولي
لو كده خديني معاكي
عموما
ارجو انك الفترة دي تكوني سعيدة
يا ريت تشاركي في حملة دلع نفسك
دلعيها كده وصاحبيها وروشيها
ربنا يعدي الميد تيرم علي خير
ربنا يسعدك

نـــــور يقول...

ياشيخه
؟؟؟
يعنى ادخل اول مره بسبب تعليقك الجبار عندى الاقيكى ماشيه؟
طويب
عموما بقولك ايه؟
مايحسش بيكى يااختشى الا اللى زيك
غيبى براحتك علشان انا مقدره الميد تيرم اللى انا واقعه فيه دلوقت وربنا يعديه بس انا هخلص بكره انتى اكيد لسه صح؟ p:

المهم بس تستعينى بالله وتظبطى امورك ونفسيتك علشان حتى امتحاناتك وربنا معاكى
ولا اقولك كل ماتتخنقى روحى اقرى بوست من عندى
الكليه يااختشى خلتنى بهيس اصلى وصلت بكالوريوس :((
وماتزعلش لما توصل هتكونى زيى :))
يلا اشوفك بخير ومدونتك كمان لذيذه ومتشكره اوى على مدحك فى بلوجى ياسكره
يلا سلاااااااااااااام

سندس وأمل يقول...

لأ ياستى إكتبى فى مدونتك وأنا هأروح

أشوفه وبعدين إبقى إمسحيه ماشى

إتفقنا وأنا كتبالك إيميلى على

الفوتوا شوب أدخلى من عليه على

ماشى سلام عليكم...............

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

ياريت ما تقفليش الباب سبيه مردود عشان نزقه ونخش على طول هتوحشينا ما تغبيش ياقمر عشان عايزه اتعرف عليكى واكون صديقه ليكى سلام

Teawater يقول...

blue-wave....
شكرا يا دكتور والله سؤالك عليا بالدنيا مورني دايما يارب

Teawater يقول...

قصوصه ..
ربنا يخليكي يارب ده انتي عسوله وقمر يارب يكرمك

Teawater يقول...

روح الحب الصادق
Smiely Rose
الله يخليكي ده انتي الي حبيبتي

انا مغبتش كتير ومقدرش انتي بتوحشيني
خلصت الميد تيرم وجيت اهوه

Teawater يقول...

mohamed ghalia....
شكرا لك استاذي الجميل الي علمني احب السعاده واؤمن بيها وانها تبقا موجوده
جزاك الله خيرا

Teawater يقول...

fOsDö2ä...
ايه هاوحشك ما انتي بتشوفين يكل يوم يا بكاشه

لأ لو سمحتي ما تتابعهاش لو معندكيش مانع انتي هتشركيني فيها ابعتلك دعوه ولا ايه النظام
رجي عليا
وفكك بقا من الريبورت والله محد كتب كله خلصي دماغم ده ميد تيرم وعدا

Teawater يقول...

مولان...
حبيبتي منواني انتي اكتر وحشاني يا كيكي

Teawater يقول...

سندوس وامل....
ده انتم الي سكر وعسل وسمنه
نورتم الميل يا قمامير

Teawater يقول...

kemet....
احلا تحيه مني للقمر الي منورني بجد شرفتي المدونه وشرفتيني وابقي تعالي كتير

Teawater يقول...

مـجـنـووون..
هههههههههههههههه
هروب سريع مش زي هروي بيطول

استاذ مجنوون شرفت البلوج كله

Teawater يقول...

maha zein...
والنبي و تعرفي اي حته حلوة كده نخرج فيها سوا نتفسح قولي وانا خلاص جايه اهوه انا بقالي سنه ونص مخرجتش

اخر مرة كانت ثانويه عامه
ايهء ايهء ايهء

شاركت والله ايه هو الكومنت ما وصلش؟؟
انا مقدرش مجيش يا باشا البلوج بتاعك ده حبيبي

Teawater يقول...

مـجـنـووون..
هههههههههههههههه
هروب سريع مش زي هروي بيطول

استاذ مجنوون شرفت البلوج كله

Teawater يقول...

habiba...
حبيبتة قلبي انا اقدر برده انا رجعت بس عشانك حبيبه علقت هنا

وبعدين انا هيست من اولى انا عقبال ما اوصل البكالوريوس مهكنش هنا

هاكون في السرايا

Teawater يقول...

طوبه دعب وطوبه فضه


انا نفسي بجد ابقا صحبتك ونتعرف اكتر نو بروب

ديه امنيتي يبقا ليا صاحبه عذبه زيكك كده يا قمر

شرفتيني والله