NEW LOOK TEAWATER



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا عارفه اني عمري التدويني صغير اووووي بس يعني كان نفسي اعمل لوك جديد للمدونة بتاعتي اغير شكلها وتصميمها بصراحه

انا عجبني الشكل ده وبعد ما حطيته وصممتله البانر بنفسي واختارتله الصور بتاعته وطبعا استرجعت قايمة المدونين الي بقرأ ليهم

ندمت اووووووي ووحشني اللوك القديم اعمل ايه بقا ما هو ده الحس الانتمائي بتاعي عموما يارب يكون اللوك الجديد ده شكل حلو والناس

والمدونين الغاليين الي بيعلقوا عندي يكون عجبهم اللوك ويكون مريح لعيونهم الغاليه ياريت يعجبكم اللوك وتحسوه زي زمان

مع تحياتي

Teawater

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

10 التعليقات:

fOsDö2ä يقول...

حلو اللوك يا شوشو ...
جدييييييييد أخيراً ... ؟؟!!
عقبالي كده يارب ... !! D:
و لو إني باين إنتمائيه زياده ع اللزوم ... :(

مبروووووك مبروووووووك ... D:
معلش بقى ...
مش عارفه أعلق ع البوست اللي قبل كده تاني .. :(

mohamed ghalia يقول...

أدام إنتى الى مصمماه لازم يعجبنا
تحياتى أختى العزيزة
دمتى بكل الود

نـــــور يقول...

مبروك اللوك الجديد ياقمر
والله عسول ماشاء الله
ربنا يباركلك وعقبال مااغير بتاع كمان علشان جاب للناس عشا ليلى:))

Teawater يقول...

fOsDö2ä...

ميرسيه يا فدوى ربنا يخليكي ده انتي الي قمر وعسل وشيكولاته وياريت بجد انتي كمان تعملي نيولوك
الله يبارك فيكي يا حبيبيتي

ولا يهمك

Teawater يقول...

mohamed ghalia...
بتحرجني بذوقكك ده كله والله يا استاذ محمد بس انا مصمم البانر بس مش الاستايل كله ياريت يبقى في طريقه للموقع نصمم بيها الاستايل كله شكرا جدا لحضرتك

ودمت في امان الله

Teawater يقول...

habiba...
ميرسيه يا حبيبه وانتي اللوك بتاعك حلو جدا وشدني لبلوجك اول ما شفته لو غيرتيه فانتي فنانه تتالقي لكل ابداع

باشكرك يا حبيبه على الكلمات الحبوبه ديه

مـجـنـووون يقول...

الف مبروك علي اللوك الجديد


مش مهم الشكل المهم الكلام الي بينكتب والاحاس الجميل الي بيجمل المدونة


تقبلي مروري سيدتي الجميلة
مجنووون

Teawater يقول...

مجنووون
أستاذي الرقيق الذي جوما ما تبهرني كلماته وانتظر تعليقاته كم اشكرك على مجاملتك الرقيقه

مرورك يشرفني

maha zein يقول...

حلو علي فكرة
ومريح جدا
والوانه رائعة
بس عارفة
انا مقصدش اضايقك
بس معرفش ليه بحس دايما ان اللوك اللى المدونة بتتولد بيه
مينفعش يتغير
تحسي انك عرفتي مدنتك كده
بس لو اللوك القديم كان بيتعب النظر او كده او انك زهقتي وعاوزة تجددي
يبقه انتي اختيارك للوك ده رائع
لان بجد
الوانه تحفة
والورد في الجنب حلو اوي

وبعدين لا لوك ولا بتاع بقه
الاهم المضمون

Teawater يقول...

مها زين...
الجميله مها والله انا ندمت اني غيرته بس معرفش ليه حسيت اني نفسي اغير واصلي بحب الورد واللون الاهادي الزينوني ده

يارب بقا ميكنش ضايقك

وتسلمي لمرورك يا قمر