تـــــــــــــــــــــــوبــــــــــــــــي يــــــــــــا نــــــــــــــــــــفـــــــــــــــــــــســــــــــي


نفسي اتوب نفسي اتنفس ريحه الجنه
نفسي معاك يا محمد اعيش واتهنى
نفسى اصوم رمضان وفيه اقرا القران
وارجع تاني للرحمن بعد غيابي عنه ثانيه
نفسي افكرك في الاذكار واقراها ليل ونهار
نفسي اقرب يا رحمن نفسي اقرب كمان وكمان
نفسي ابعد عن الشيطان وبايدي ابقا انسان
نفسي اتعلم ابقا شريف من جوايا قلبي نضيف
نفسي احس بريح الجنه وفي العلياء اعيش واتهنى
نفسي تغفر لي ذنوبي وترحمني جيت لك بدموعي
نفسي اكون شريف ونضيف كل خطيه تغفر ليا
ارحمني يا رحمن وانا ليك هاحفظ القرآن


الكلمات البسطه ديه مني لجميع المدونين الي اعرفهم والي معرفهمش ده احساس بس حبيت اوصله ليهم عشان احنا على اعتاب

العشرة ايام الاوائل من ذي الحجه ربنا يكرمنا جميعا  ويجعلنا من أتقيائه ويغفرلنا ويقدرنا نصومهم ونذكر لله والي مبيصليش يصلي 

واالي قاطع رحمه يصله والي مزعل حد يصالحه والي مخانقه مع حد يصالحه والي عاصي والديه يستسمحهم ويارب نبقى احسن امة 

واحسن عشريه عاشت  على الارض

ومن قيل ومن بعد "اللهم اغفر لي ولوالداي ما تقدم من ذنب وما تأخر"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

32 التعليقات:

romansy يقول...

اول تعليق


ل


رومانسى

romansy يقول...

ربنا يجزاكى خير يا تى ووتر
فعلا انا كنت ناسى العشره الاوائل
دول فضلهم عظيم فعلا
ياريت اللى يقدر يعمل خير يعمل لان الحسنه باضعاف اضعاف

Rania Lelah يقول...

تسلملى يا جميله على احسن كلام ممكن يتقال
رحمه ربنا وسععه ووسعت كل شىء
ربنا يغفرلنا ذنوبنا اجمعين
يا اله العالمين

تحياتى

أبو العريف يقول...

جميل ان يشعر الانسان انه دائما يحتاج الي التوبه والاستغفار في كل وقت وبالشكل الذي يستطيعه

Unknown يقول...

كل سنه وانتي طيبه
وبجد بوست جميل اوي ومهم اوي اوي
جزاكي الله خير
:)

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

جميل احساسك ده بجد ابكانى لانى عايزه اقول كل اللى قلتيه ربنا يكرمك ويغفر لك ويغفر لنا ويتقبل منا صالح اعمالنا اللهم امين

نـــــور يقول...

رحم الله والدك ووالدى واموات المسلمين اجمعين
كل سنه وانتى بكل خير
وايام مباركه عليكى بإذن الله
اختك الكبيره "حبيبه"

Teawater يقول...

رومنسي...
خلاص صوم من بكره السبت بقا متنساش

وربنا يتقبل منا ومنكم

Teawater يقول...

رانيا....

يارب اللهم امييييييييين

كل سنه وانتي طيبه يا رانيا

منورة

Teawater يقول...

حد مش فاهم حاجه....

اللهم اغفر لي ولكم ذنوبكم جميعا ما تأخر وما تقدم

شكرا لمرورك منورني

Teawater يقول...

Little Lady
كل سنه وانتي طيبه يا اجمل حاسوباتيه جزانا واياكم الف خير

Teawater يقول...

طوبة ذهب وطوبة فضة...
دائما ما تبهريني برقتك ومشاعرك المرهفه

شكر لكي طوبه وتقبل الله من واياكم

Teawater يقول...

habiba...

رحم الله خلقه جميعا وغفر لهم ما تقدم من ذنبهو وجعل مثواهم الجنه كل سنه وانتي طيبه

ومتنسيش فضل العشر الاوائل

طـائر الليــل الحـزين يقول...

ما اجمل ان يظل ذكر الله دائما فى قلوبنا ولا يفارقها لحظة
الله يفتح عليكى ويجزيكى كل خير
ويتقبل منك ومننا صيام العشرة الاوئل ويكتبلنا فى كل خطوة قرب اكتر من ربنا
تحيااااااااااااتى ايتها الجميل التائبة لله ونحن معك نتوب لله

مـجـنـووون يقول...

والله كلام جميل ودعوه جميلة للرجوع لربنا خلال هذه الأيام المباركة

وشكراً علي أنك ذكرتي الناس بالموضوع ده
وربنا يجعله في ميزان حسناتك

تقبلي مروري
مجنووون

حبيبه يقول...

كلامك حلو اوي وبيلمس القلب بجد
يارب كلنا نتوب من المعاصي ومن الذنوب
ويارب تقبل منا كل عمل خير وكل عمل بيقربنا ليك
اتمني لك السعادة واتمني لكي الجنة
تحياتي لكي

soulmate يقول...

جزاكم الله عنا خيرا وكل سنه وانتى طيبه ويا رب يتقبل منا ومنكم صالح الاعمال

نوسه وريمان فى هاكونا مطاطا يقول...

السلام عليكم

فعلا كلمات جميله جدا


ما شاء الله

اللهم ارزقنا حيك وحب من احبك وكل عمل يقربنا الى حبك

Hanan Said يقول...

مش عارفه ارد واقول ايه
كلامك جميل اووي
خلاني افكر في حالي
ربنا يغفر لنا ويحمنا ويتجاوز عن سيئاتنا

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

كل عام وانتى بالف خير وصحه وسعاده يا حبيبتى وبجد وحشتينا

mohamed ghalia يقول...

لا أنا علقت على الموضوع ده قبل كده
أنا كنت جاى عشان أقول
كل سنة وانتى طيبة
دمتى فى حفظ الرحمن

حلوة الدنيا يقول...

كل عام وأنت والأسرة والأمة الأسلامية بخير

م/ الحسيني لزومي يقول...

تقبل الله منا ومنكم
وكل عام وانتم بخير

طـائر الليــل الحـزين يقول...

كيفك يا قمر
واحشانى
انا جيييييييييت عشان اعيد عليكى
واقولك كل سنة وانت طيبة
واسرتك وكل احبائك بأحسن صحة وفى افضل حال
واضحى سعيد عليكى وعلى امة الاسلام جميعا ان شاء الله
تحيااااااااااتى

أبو العريف يقول...

teawater

كل سنه وانتي بألف خير يا باشا
انا كنت بعتلك عهلشان المدونه المشتركه
وانا جاي النهارده مخصوص علشان اعيد عليكي واقولك اني عايز ابدأ بالفعل وانا كلمت (بس خلاص) وهي معانا وانا كنت بعتلكم الافكار وبدأت اجهز في اول بوست بالفعل بس ياريت نشوف طريقه نقدر نتواصل مع بعض بطريقه اسهل انا مبدئيا عايز حد منكم هو اللي يصمم المدونه(وانت اكتر حد يقدر يعمل كده لان مدونتك تصميمها رائع ) لاني لسه مبتدىء وبالنسبه للبوست بفكر انه يكون كذا موضوع زي ما قلت قبل كده وكل واحد ينزل موضوعه كمسوده لحد ما يكمل البوست وبعد كدة يتنشر
مستني ردك ودا مبدئيا ايميلي
mak_naiel@yahoo.com

اقصوصه يقول...

تدوينه جميله جدا

جزاك الليخيرعلى نشرها

اللهم تقبل توبتنا يارب

تمنياتي بالتوفيق :)

Teawater يقول...

طائر الليل الحزين
ربنا يتقبل مننا جميعاً

Teawater يقول...

مجنووون
ويجعله في ميزان حسناتك برده يا مجنوووون
ويتقبل من المسلمين ويغفر للمسلمين جميعا

Teawater يقول...

حبيبه
حبيبتبتي منورة البوست يا غاليه
وشرفتيني يا قمر

Teawater يقول...

مشمشه
شرفتي البلوج سبوت كله يا قمر

ربنا يتقبل مننا كلنا

Teawater يقول...

حسام وريمان فى هاكونا مطاطا

اللهم امين شكرا لاضافتك الجميله ويارب تزوروني كتير

Teawater يقول...

حنان سعيد........
انتي حد جميل اوي يا حنان ربنا يغفر لنا ولوالدينا ولامه الاسلام جميعا